Eloise heeft samen met Thomas Latcham de pop-up store ‘My Lima Lima’ geopend en de gravinfluencer heeft grootse plannen met dat project…

Eloise wil met haar ‘fashion een positieve impact bieden’. En ook de naam is niet zomaar gekozen. Er schuilt een opvallende betekenis achter…

De winkel is genoemd naar de Romeinse godin van de ommekeer. Eloise en haar zakenpartner Thomas Latcham, gaan er ‘luxe vintage kleding uit de kasten en het netwerk van de gravinfluencer, haar moeder en andere stijlvolle vrouwen’, lezen we op All Things Amalia. Eloise ziet het als volgt…

“Het moet een fijne plek zijn waar mensen samenkomen, kleding passen en waar ik meetings heb, koffietjes doe en tussendoor aan mijn opleiding werk”, verduidelijkt Eloise eerder al in LINDA. De boodschap die Eloise wil uitdragen is duidelijk…

De dochter van prinses Laurentien en prins Constantijn wil ‘onbenutte kleding veranderen in waarde voor mensen die het nodig hebben’. En de opbrengsten steekt ze niet in eigen zak!

De gedoneerde kleding wordt immers verkocht om geld in te zamelen voor goede doelen. Eloise benadrukt dat ze zelf ‘de kriebels krijgt van fast fashion’ die tegenwoordig zo in is.

“Onze eerste goededoelenpartners zijn KidsRight en Stichting Everyday People”, voegt Eloise eraan toe. Eloise vond gelijkenissen tussen zichzelf en die brands: “We vinden elkaar in de empowerment van mensen.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van show24.nl

By Iléana Durodin

Gebeten door de taalmicrobe op erg jonge leeftijd. Nooit meer van genezen. Later zou ik ook mijn hogere studies wijden aan de taalkunde en koos ik er ook voor van ‘het woord’ mijn beroep te maken. Schrijven, corrigeren en vertalen zijn de drie vakgebieden waardoor ik ook op professioneel gebied met taal bezig kan blijven.