Maxime Meiland wordt opnieuw zwaar onder vuur genomen nadat ze enkele opvallende uitspraken deed op sociale media. Wat is er aan de hand?

Het draait allemaal rond een samenwerking met het merk Infinitea waarover Maxime enkele uitspraken doet die nu voor ophef zorgen. Deskundigen waarschuwen alvast de ‘adviezen’ van de jongste Meiland-dochter met een serieuze korrel zout te nemen…

“Verlies twee tot acht centimeter tailleomvang”, schrijft Maxime Meiland op Instagram terwijl ze een opvallend product promoot. De resultaten liegen er niet om. Of wel…?!

“Binnen zeven dagen al resultaat”, klinkt het bij Maxime Meiland in een betaalde campagne voor Infinitea. Drie weken lang drie koppen thee en de overtollige kilo’s verdwijnen als sneeuw voor de zon. Of toch niet?

Een voedingsdeskundige trekt al meteen aan de alarmbel. ‘Oh god, daar gaan we weer…’ klinkt het duidelijke verwijt op de Instagram-pagina ‘Voedingsweetjes’. Eén ding is duidelijk…

Leroy van de Ree die Voedingsweetjes beheert is duidelijk in zijn analyse. Een vetverbrander of eetlustremmer is de detox van Infinitea niet. Maar het woord ‘onzin’ durft Leroy wél afvinken als correct. De boodschap aan Maxime Meiland is duidelijk…

“Hoe kun je zo dom zijn om dit te promoten”, klinkt het verwijt bij ‘Voedingsweetjes’. Dit is onzin, benadrukt Leroy van de Ree als duidelijke waarschuwing naar de volgers van Maxime Meiland.

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van show24.nl

By Iléana Durodin

Gebeten door de taalmicrobe op erg jonge leeftijd. Nooit meer van genezen. Later zou ik ook mijn hogere studies wijden aan de taalkunde en koos ik er ook voor van ‘het woord’ mijn beroep te maken. Schrijven, corrigeren en vertalen zijn de drie vakgebieden waardoor ik ook op professioneel gebied met taal bezig kan blijven.